اين نوع رادياتور ها در سايزهای مختلف و باتنوع بسيار زياد طراحی و ساخته شده است برای توليد آنها از لوله های مسی و يا فولادی و يا استينلس استيل استفاده ميشود.
فين های رادياتور ها اکثرا” آلومينيومی و در بعضی موارد خاص از فولادی گالوانيزه نيز ساخته ميشود.برای توليد فين ها قالب های مختلف در طرح های متنوع تدارک ديده شده و اينک تقريبا” همه نوع فين با مواد و ضخامت های متفاوت در اين شرکت قابل توليد است.

توضیحات

این نوع رادیاتور ها در سایزهای مختلف و باتنوع بسیار زیاد طراحی و ساخته شده است برای تولید آنها از لوله های مسی و یا فولادی و یا استینلس استیل استفاده میشود.
فین های رادیاتور ها اکثرا” آلومینیومی و در بعضی موارد خاص از فولادی گالوانیزه نیز ساخته میشود.برای تولید فین ها قالب های مختلف در طرح های متنوع تدارک دیده شده و اینک تقریبا” همه نوع فین با مواد و ضخامت های متفاوت در این شرکت قابل تولید است.
رادیاتور های روغن داغ بدلیل بالا بودن درجه حرارت و مقاومت در مقابل تنشها اکثرا” از لوله فولادی کاربن استیل و یا استینلس استیل با مقطع بیضی شکل و فین های فولادی گالوانیزه با ضخامت یک میلیمتر ساخته میشوند.
رادیاتور های مخصوص بخار نیز به خاطر دمای بالا از لوله های فولادی مقاوم در برابرخورندگی و با فین های فولادی گالوانیزه ساخته میشوند .
تعداد فین ها برحسب مورد از ۵ عدد در هر اینچ تا ده عدد در اینچ تولید میشود.
مصارف این نوع رادیاتور ها در صنعت بسیار زیاد بوده وما سعی کردیم امکاناتی فراهم آوریم تا برای هر صنعتی رادیاتور خاص آن را بسازیم . مثل رادیاتور های سیستم های گرمایشی ، سرمایشی ، رادیاتورهای خشک کن قند و موادغذائی ،
چوب ، ماکارونی، کاغذ و چاپ پارچه

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “رادیاتورهای آب گرم وبخار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *